Ratebeer en andere ergernissen

Ja precies. En als dat geld er tegenwoordig in omgaat, dan moeten eigenlijk alle admins per direct verplicht het werk neerleggen of een piece of the pie claimen.

Trek je gele hesje maar aan, Cees.

4 Likes

Er staat ook dat een deel van dat geld in de Australische InBev webshop team is gaan zittenā€¦ En ja die programmeurs die ze hebben zijn vast niet goedkoop.

Verder staat in die thread over Australiƫ wel een hoop terechte kritiek op Ratebeer in plaats van alleen gezeik.

Ik heb vgm alleen maar terechte kritiek op RB gezien en nergens gezeik

De invloed van ABI wordt steeds duidelijker inderdaad. Maar op alle vlakken breiden ze hun invloed weer uit. Ook bij UT is er weer een reeks holiday badges die je kan scoren, maar het gros is niet van onafhankelijke brouwerijen. Big beer sponsort en buit zowel UT als RB uit.

ā€¦Fuckin badgeĀ®s!

2 Likes

Ondertussen roept de GP op het admin forum, dat iedereen eigenlijk niet zo moet zeuren en zijn grote mond moet houden, want op deze manier gaat hij de feedback niet lezen. Admins worden dus feitelijk neergezet als zeurpieten. Ok, ik voel me niet aangesproken, want ik heb al maanden radiostilte, maar ik zou me flink genomen voelen als ik een actieve admin was.

Die vent is toch ook verder geen ervaren ondernemer ofzo? Dat hij naar AustraliĆ« vliegt voor events, en ze ā€˜vergetenā€™ dat op Ratebeer te zetten omdat wij niet de doelgroep zijn, dat zal hij vast ook niet zelf bedacht hebben. Dat hij vervangen is door een kloon gaat misschien wat ver, maar de mensen naar wiens advies hij wel luistert lijken met nou niet types om gezellig mee te gaan ticken.

Als dit geen Admin strike meer oplevert dan weet ik het ook niet meerā€¦

Admin strike!

Let it all blow to hellā€¦

Het eerste wat ik als amateur politicus heb geleerd is een dikke huid kweken en niet alle onzin lezen die je tegenkomt. Dat werkt fantastisch met RateBeer. Al die discussies zijn volkomen langs mij heen gegaan.

Ik vind het nu wel grappig om te lezen dat de GP wordt aangesproken op de rammelende website en het feit dat er weinig tot niets aan wordt gedaan door mensen die soms echt recht van spreken hebben en dan vervolgens begint te dreinen en te janken. Zoiets als een kind van drie dat zā€™n zin niet krijgt. Doet het me wat? Nou nee, ik ga lekker door waar ik mee bezig ben.

1 Like

ik las eerder een opmerking van hem dat de site groots is geworden door alle admins. Maar tegenwoordig zijn al die admins dan ook notoire zeurpieten met gele hesjes geworden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

@ShivanDragon Idee voor een Collab brew tussen alle Admins?

Jellow Jacket Strike Force

Etiket:
Wespen met extra gele hesjes met het hoofd van de bekendste admins die als een groep straaljager de GP aanvallen?

(Ok wie dit daadwerkelijk zou uitvoeren, graag kudoā€™s he :wink: )

Joe zou het goed doen als struisvogel. Denk alleen dat zn tactiek averechts werkt. Na alles wat gezegd en voorgesteld is wordt er nog steeds NIETS gecommuniceerd over waar dit platform heengaat, terwijl het enige wat wij zien de ijsbergen voor de Titanic zijnā€¦ Als alles wat ik doe voor niks gaat zijn, dan wil ik dat nu weten, dan stop ik subiet.
Tis echt van de ratten besnuffeld. Waar haalt ie het gore lef vandaan om alles wat voorgesteld is als negatief weg te zetten?! Ik ben wel pissig ja.

3 Likes

@sjogro hoe druk is het op je werk momenteel?

1 Like

Of zit je aan de pillen :wink: XTC is momenteel hot in het zuiden lees ikā€¦

Waarom krijg ik constant notifications dat ā€œsystemā€ een post van me heeft aangepast?

Wat de neuk?

https://www.ratebeer.com/beer/boise-peche-hard-guy-saison/306813/

Mijn rating betreft een Oedipus Lager Lager Lager variant afgelopen zomerā€¦

Haha. Werkt nu zelfs de website niet meer? Man man man man

Wel gek is dat ik alle LLL gerate heb. Maar het zou kunnen dat ik op een gegeven moment zag dat ik er een miste waarvan ik wel zeker wist dat ik hem had gehad.

Er staat overigens ook een rating van R4N5H bij, die ook zeker voor LLL is. Dus het ligt niet aan mijā€¦