Ratebeer en andere ergernissen

Precies, dat had ik ook gezien. Ach ja. Dan is nu de website ook eindelijk kapot. Ik had toch al niks meer ingevoerd sinds 19k dus ja. Excel dan maar.

Edit: er is iets gealiased zo te zienā€¦ #18999

Je hebt de OOO later nogmaals gerate. Heel gek dit. Zal die van jou en R4 verplaatsen.

LLL was verkeerd ge-aliased dus?

Ik kwam er eigenlijk maar per ongeluk achter toen ik in mijn charts naar regios zat te kijken en ik kon me niet herinneren iets uit Idaho gerate te hebben.

Dat zou een verklaring kunnen zijn, is mij ook wel eens gebeurd, maar waarom zou het bier Ć¼berhaupt gealiasd zijn?

Ik bedoelde OOO, die had met LLL5 gealiasd moeten zijn?? Ach weet ik ook veel :octopus:

Ik kan het niet meer volgen

1 Like

Nee, ik ook niet. Hik.

1 Like

Ik zie op Facebook allemaal brouwers en winkels trots posten over hun RateBeer Best nominatie. Ik vind het bijzonder en tegelijkertijd bijzonder treurig dat de RateBeer gebruikers niet meegenomen worden in wat blijkbaar het grootste evenement van Ratebeer is. Zelfs de winkel waar ik regelmatig in mā€™n lunchpauze bier scoor post zojuist trots genomineerd te zijn op Ratebeer Best als een van de beste biershops van Nederlandā€¦ Het moet niet gekker worden. Homepage Ratebeer.com: Niks. Ik kom hier dagelijks meerdere malen om data in te kloppen, niks gezien!!! Maar de slijter om de hoek heeft wel een tikje op zā€™n schouder gehad. Wat een sensatie!!!

:point_right::point_right::point_right::point_right::point_right::point_right: https://www.ratebeer.com/ratebeerbest/

EDIT: Of is mā€™n AdBlocker te goed??

Ik zag ook niks. Maar zijn alle dagen/awards al open voor iedereen? Want dat zou weer ultiem prutswerk zijn van de grote prutser.

Ik snap niet waar je je druk over maakt. Ik heb nog nooit verdiept in ratebeer best

1 Like

Gaat me meer om het principe, vind het wel erg koud om alle gebruikers en admins die al deze data tot stand hebben doen komen te negeren bij je jaarlijkse presentatie van deze data.

Akkoord, maar ach. Persoonlijk haal er mijn schouders nog niet over op

1 Like

Ik heb het ook alweer losgelaten geloof ik

Aan de hand van de beoordelingen en een systeem waarvan ik te dom ben om her te begrijpen worden die lijsten opgesteld. Admins kunnen deze een aantal dagen van te voren inzien en hun ongenoegen spuien of wijzigingen aandragen. Ik heb dit jaar een opmerking gemaakt die niet tot wijzigingen heeft geleid. Als de nominaties enigszins logisch lijken laat ik ze voor wat ze zijn en reageer ik niet. Voor de rest hecht ik er veel minder waarde aan dan de betrokken winkeliers/cafƩs/brouwerijen doen.

Waar ik me dus ergens wel wat aan stoor (volgens mij deed ik dat andere jaren ook overigens), is dat de meeste brouwers of places het hele jaar totaal geen aandacht geven aan RB en er zelfs minachtend over doen. Maar als er een award gehaald is, dan twijfelen ze geen seconde om zichzelf schouderklopjes te geven en RB de hemel in te prijzen. Best wel hypocriet natuurlijk. Ik neem dat soort brouwerijen en places dan ook net zo serieus als de awards zelf ā€¦

4 Likes

Hear hear.

Klein voorbeeldje: Struise Brouwers Proeflokaal is No. 1 taproom in Belgiƫ en No. 12 wereldwijd. Op basis van 5 (!) beoordelingen in 2018.

Ah, dus als ik er geweest was waren ze niet in de top voorgekomen :sunglasses::joy:

1 Like

De Spaanse #1 had, als ik em niet verwar met een andere #1, geen bezoekers in 2018ā€¦