Slowchatje deel 1

Vaag, maar nimmer op enige wijze geparticipeerd aldaar

Alleen voor de vieze plaatjes :wink:

Inmiddels zijn we de 700 actieve Nederlandse brouwerijen gepasseerd op RB (703). En er was meer dan een maand stilte in dit draadje.

1 Like

Ik zit ergens rond de 470 of zo, ga nog even door tot de 500.

Verder zit ik wel gewoon op UT :wink:

Ik rate alleen nog ciders op Ratebeer, maar kijk nog wel in de forums.

nou ik heb weer een backlog van 200+… geen zin om het erop te gooien maar mijn statestieken!, is er ondertussen al een bot die mijn ratings overgooit naar untappd zonder het zelf te hoeven doen?

1 Like

+1. Heb inmiddels ook een aardige backlog in Untappd opgebouwd maar weinig zin het ook nog eens hier te plaatsen.

Op het moment dat Untappd de mogelijkheid geeft om geantedateerde ticks in te voeren ben ik ook volledig over denk ik.

Brewver laat je geantedateerde ratings uploaden.

2 Likes

Helemaal nieuw voor mij. Is Brewver een beertick app voor en door (ex-)Ratebeer mensen?

1 Like

Ja.

Nog volop in ontwikkeling, maar de eerste resultaten zijn veelbelovend

1 Like

Als mensen eventueel hulp nodig hebben bij het uploaden van hun ratings stuur mij een berichtje. Ik ben geen eigenaar van Brewver maar ben er wel admin, en denk net als Bierkoning dat het een veelbelovend (en onafhankelijk!) nieuw platform is dus ik help graag een handje mee.

mooie stats al wel:

Brewery Stats
Total Breweries 15337
Total Beers 141668

Er is voor ons admins nog wel een hoop te doen, veel bieren moeten nog aan elkaar gematcht worden als hetzelfde bier. Maar het gaat de goede kant op!

1 Like

En zeker met zo’n bloedfanatieke admin als Maakun, van wie ik mij afvraag of hij af en toe wel eens slaapt

1 Like

Een groot deel van de top Nederlandse raters was al stilgevallen (op deze site), en afgelopen weken zie ik meer transfers, haperingen, twijfelgevallen en zelfs admins die nog even op twee paarden wedden. Kan ik concluderen dat de Nederlandse Ratebeer-tak nu klaar is voor euthanasie?

De motivatie is ver te zoeken momenteel. Zelfs euthanaseren voelt als teveel werk.

Om in jouw beeldspraak te blijven: voorlopig twee paarden omdat de een bijna stilgevallen lijkt maar de ander nog niet groot en sterk genoeg is om te racen. Maar dat is hopelijk een kwestie van tijd.

2 Likes

Yep … RB is dead…

1 Like

Zo, deze muis gaat het zinkende schip verlaten. RB nog een keer 12 euro in zn reet gestoken voor mijn CSV files en hopen op FatPhils compile van mijn plaatsen en dan kan ik weg naar Brewver… mocht untappd me ook willen dan moeten ze maar een upload functie maken.

2 Likes