Slowchatje deel 1

Probleem met de meeste 0.0 is de prijs… laatst voor een ruil met een Est een Atlas ultra strong als meme erbij gekocht… 1 euro en 9 centjes voor 50 cl

dan zie je in het schap er even boven een 0.0 staan van 33 cl voor 2 euro

tja…

Fles ranja is goedkoper :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tja… voor de meme wilde ik dat tompouce bier van de HEMA opzich wel proberen maar uitverkocht :frowning:

Marktplaats gekkies zijn wel lekker aan de haal gegaan ermee, man man man

Ik haat tompoucen dus dat bier ga ik niet proberen.

Waar is de tijd dat normale bieren werden gekocht door nornale bierdrinkers…?

@bierkoning omg… toumpoucen hater :open_mouth: haha, mwa ok ze zijn best meh toegegeven

@EvNa die tijd is helaas dood, netzoals fatsoenlijke IPAs die geen multivitamine met alcohol zijn

Allemaal marketing, en neem het ze eens kwalijk… maar ben die hopsmoothies ook wel beu moet ik zeggen. Pastry stouts heb ik ook al weer gehad, super hazy was ook een leuke marketing stunt, ben benieuwd naar de volgende stunt…

Cold IPA wordt het nieuwe snoepje van de week, overgewaaid uit Oregon.

Toevallig net vandaag de nieuwe Cold IPA van Oproer opgehaald bij de brouwerij. Ik denk alleen persoonlijk dat dit nieuwtje net als de Brut IPA redelijk snel zal overwaaien. Niet extreem genoeg voor de nieuwerwetse pastry / smoothie drinker…

Kon je vroeger niet je ‘‘year in beer’’ van andere jaren terug kijken? ik zie die optie niet meer…

Even een snelle copy-paste:

For what it’s worth

Instead of https://www.ratebeer.com/my-year-in-beer/id you can replace my-year-in-beer with legacy-my-year-in-beer for https://www.ratebeer.com/legacy-my-year-in-beer/id/

id is your user id…

2 Likes

Ik zie in het admin forum een soort paniekberichtje van de Grote Roerganger dat er was issues zijn met de site en dat hij mogelijk na kerst tijdelijk (??) offline wordt gehaald. Ik kan de ernst van dit bericht moeilijk inschatten. Blijkbaar wordt er op de achtergrond gewerkt om erger te voorkomen. Als ik JoeT mag geloven, wat ik zeker niet altijd doe. Ik heb er de ballen verstand van, maar van deze plaats voor alle zekerheid deze oproep: bewaar je ratings goed.

1 Like

Bedankt voor de waarschuwing. Ratings zijn veilig gesteld. En nu maar hopen dat het loos alarm is…

test test? lijkt goed te zijn?

Hij doet het nog, vooralsnog. Misschien heeft JoeT een biertje teveel geproefd toen hij het berichtje schreef.

laten we het hopen. nu ik hier toch ben:

iedereen fijne jaarwisseling, een gezond 2023 en dat we mooie bieren mogen ticken :wink:

2 Likes

Voor iedereen die hier nog te vinden is beste wensen voor 2023! En inderdaad: Laat het ook weer een mooi bierjaar worden!

1 Like

Leeft RateBeer nog btw?

Nope zo dood als een pier

“We zijn in 2023 N. Chr. Heel BierLand is bezet door de Untappers… Helemaal? Nee! Want een website van onverzettelijke Ratebeerders biedt koppig weerstand aan de Untappers. Het leven is dus niet gemakkelijk voor de Untappers in de versterkingen Adfundum, Eensterrium, Photobombium en Checkindum…”

3 Likes