Øl er ikkje bare alvor! 🤡

52607780_1365449980262252_209906472073560064_n

6 Likes

Nyter ein iskald Carlsberg 1883 rett fra boks på terrassen i Hejlsminde. Solskinn, fuglekvitter og 18 grader. I sådan stund er ølet alvorleg underratet. 2.64 på RB er i strengeste laget👿 Sjølsagt ikkje eit øl for små glass ein sein kveld med andre obskure sterkøl, men eit godkjent «bånnski-øl» ein solskinnsdag. Må vi alltid vere strenge ølnerder??

1 Like

Eehhh, @Inbreak har lov til å vere (urimeleg) streng, men han mangler denne, sjølv etter minst 100 turer til Køben😂

Lol, har ikkje behov for å smake alt rævavatn heller :joy:

Her er en kar som har vært på et par puber mer enn deg, @bryne

1 Like

Synd han ikkje rater plasser! Er nå litt kritisk til kvaliteten på alle desse pubane. Men, om det minimum blir servert real ale/Cask på alle, så er det ratebart.
Kvifor eg aldri tek han igjen:
Han starta då han var 15 år, eg ratet min første plass då eg var 38.
Han har vanvittig mange puber å velge mellom i England. Litt meir glissent her på berget…
20 puber i snitt i veka? Då blir eg skilt…
Rune, Finn og Cunningham er oftare i UK enn meg😩
Han ser fortsatt sprek ut for alderen…

2 Likes

Ein ikkje namngitt, mediesky admin risikerer i desse dager å bli lyst i bann av eit samla stuepike korps i Aalborg. :grin::grin::grin::grin::grin: Du har vår fulle støtte framover! Les den obscure ratingen av Amager Cobra Fumantes.

6 Likes

Lol. Amatørmessig! MEN, korleis i alle dagar går det ann å gi 3 på utsjånad her?! Skulle jo hatt juling. Noke anna enn 1 her kvalifisera jo til kjølhaling. Det å åleine ville i mi bok gitt 3,6 i karakter. Og slike øl har ein tendens til å vere fìzzy og overkarbonerte, og vere veldig (blodaktig) mineralske, som ville gitt trekk på både smak og munnfølelse. Ser vanskelig for meg at eg ville gitt denne over 3

Litt mineralsk blodsmak blir det vel når ein i slik ei stund slikker i seg dei dyrebare restane som er søla i skrittet :thinking:

Hm… bara en fraaga - finns det komersiellt tillgängliga traditionella öl med kveik i Norge?

Har etter kvart komt ein del ja. Voss har fleire tilgjengelig på polet av og til, Brulandselva har 2 tilgjengelig (riktignok brygga på Proef). Nøgne, eik og tid, ego, for å nevne nokre andre

bilde

3 Likes

@cunningham?

Beklager Gunnar, men du er gull verdt :ok_hand:

1 Like

…og jeg burde kanskje bytte navn?

3 Likes

Pass på væskebalansen:
image

2 Likes

image

3 Likes

4 Likes