Ølekspedisjon til indre Telemark i juni 🍻

Deler av RB Norge har planer om tur til indre Telemark lørdag 15.juni til søndag 16.juni. Målet er:
https://www.ratebeer.com/brewers/natadalsbrygg/52500/

Her må vi bruke bil for å komme fram! Er litt usikkert kor mange det er plass til, men eg har uansett reservert for minst 10 personer. Ingen garanti for enkeltrom med bad…
Meld din interesse! Det kjører garantert ein bil frå Bryne og ein frå Kristiansand, og fleire kan det bli.
Her er informasjonen eg har fått på mail frå Natadal:
Hei Kjetil,
Det skal vi kunne få til. Vi har en jentegruppe her samtidig, men de har bare sju rom. Så da skal det være god plass til dere også. Jeg kan ikke love at alle får rom med eget bad, men vi har i alle fall minst 10 rom tilgjengelig (noen med eget bad og noen som deler).

Priser er som følger:

  • Mytisk ølsmaking, 7 slag: kr 500,- p.p.
  • 3-retters middag: kr 680,- p.p.
  • Overnatting m/frokost
    • Enkeltrom m/eget bad: 1180 - 1430 kr (avhengig av størrelse/standard)
    • Dobbeltrom/tomannsrom m/eget bad: 1530 - 1730 kr (avhengig av størrelse/standard)
    • Enkeltrom m/delt bad: 950 kr
    • Dobbeltrom/tomannsrom m/delt bad: 1300 kr

Hvis dere ønsker å komme litt tidligere på dagen er det også mulig å starte med en to-retters lunsj til 380 kr.

Jeg håper tilbudet faller i smak.

Mvh Tone Aanderaa Kiste

Tlf. 971 07 197

1 Like

Planen er ølsmaking, middag og overnatting. Kanskje lunsj, det avhenger av ankomsttid. Eg tenker å vere der ca 13.00 (?) Utenom ølsmakinga må vi ellers prøve alt dei har av ulike flasker! Litt medbrakt på rommet blir det sikkert og.

Ai ai - det er vel den samtidige jentegruppa som trekker, ja! Siden jeg etterhvert har blitt en gammel mann, og helsa bare er sånn passe, må jeg dessverre stå over turen. Men jeg ønsker deltakerne lykke til!

Siste oppdatering:

Hei Kjetil,

Vi skal spare øl til dere dersom vi ser det er slag det kan gå tomt av :slightly_smiling_face:.

Siden vi allerede har andre gjester på gården som også skal ha middag samme helg, er det ikke så stort problem om dere blir færre enn ti personer. Dermed står dere mer fritt mhp. deltakelse.

Jeg holder av en del rom til dere, så kan du holde meg oppdatert når du har litt mer oversikt.

Mvh Tone

@Sigmund Klart det er jentegruppa som trekker du burde stille fremst i køen der.

Turen frister, men jeg er langt fra sikker om jeg hopper på den turen, det må jeg se an en tid.

Der er mye som skjer, og bare en uke på “avrusing” etter Norges beste ølfestival 2024 i Sandnes er kort tid.

Har litt planer om å kommer litt utombygds også så jeg må tenke.

Stedet anbefales
Skikkelig fint, og godt med øl
Nydelig turområde også
Og for de som tikk takker. Det et bryggeri til nedi veien
:slight_smile: