Rekruttering?

Vel det ser ikkje særleg lyst ut med tanke på nyrekruttering til RB her i Norge.
2016 - 6 nye
2017 - 4 nye
Dette er så langt eg har funne fram til. Kan godt vere eit par eg ikkje har snust fram. Uansett er tala lite å juble for.
Korleis «verve» fleire? Dei fleste av oss her på RB bruker og Untappd, enkelte har regelrett begått faneflukt. Kan enkelte UT brukarar bli lokka over til å kjøre dobbelt med RB? Kva kan RB lokke med?

RB kan lokke med et fint treff i mars.

Forresten kanskje på tide å blåse litt liv i markedsføringen av dette nå. Få har hørt om det, ingen vet helt hva som skjer med sikkerhet og noen sitter derfor fortsatt på gjerdet. Om det fortsatt ikke er så veldig konkret så setter i alle fall jeg pris på vite at det er liv i de som er involvert i dette. Det dukker opp andre alternativer i denne perioden og noen må gjøre sine prioritereinger.

Ja jeg tenkte litt på dette
Kan dere ikke sende meg meld med nick på relativt unge rb medlemmer og med få ratinger
sånn at en får huket de med på gathering
da blir de hekta
:star_struck:

1 Like

Hva sier statistikken din om frafall i løpet av årene da Bryne?
Regner med du har bare telt nye hoder og ikke endringer i totalen for den peker vel andre veien.

:innocent:

Hilsen en som er iferd med å miste håpet om “MAKE RB GREAT AGAIN”.

Ohhh, fatalisme Nils😵 Skal eg komme innom med eit par nye tick for å muntre deg opp?

@discobot MAKE RB GREAT AGAIN

Første steg i make RB great again kunen vært å fåt permanetn fjernet denne @discobot idiotien.

Jeg bruker å slette han :sunglasses:

Hvordan får man slettet denne jævelskapen da (les @discobot)
Ser ikke ut som jeg har noe rettigheter til å bli kviitt dete for godt.
@discobot howto remove you completely?

Er ikkje så negativ eg. Discobot er ein av mine få digitale venner, litt sånn sjybert-aktig🤖

jeg kan slette innleggene når de blir for spam-aktige
men om han oppfører seg så er jeg snill

1 Like

@disccobot oppfør deg ellers kommer Haldens store sønn og tar deg, de har jaget Svensker før så det burde være enkel sak.

1 Like

Er det noen som kan skremme bort @discobot så er det nok Henning Kvitnes, ja! :crazy_face::sunglasses::microphone:

54 aktive RB-ere i Norge. Då har eg lagt inn krav om minst 50 ølratinger i 2017 eller, for min del, tilsvarende tall for plassratinger. Ein god del fleire har eit puslete antall ratinger og ei ny gruppe er bare «stalkere», dvs at det er registrert at dei er innom og ser.
Mange avslutta i 2013-2015… Untappd👿

Kor har eg tala frå? Har brukt timar i romjula til å klikke innom alle aktive brukarar eg har klart å finne. Har gått gjennom ventelistene til «alle» og sjekket vennene sine venner osv. Har og sjekket ratinger på 50-60 av dei beste barane rundt om i landet, blant anna top 18 lista i Oslo. Mange plassratere har bare ein rating eller to, vennetjenester eller innehaver…

nærmer seg 53.

@visionthing Henrik ikke Henning :innocent:

1 Like

Så send meg mail med navnet på disse personene da
Hvor vanskelig kan det være…

@discobot FORMAT C: /V:GOKILLYOURSELF /C /X