Treffes vi i sommer? đŸ‘šâ€â€ïžâ€đŸ’‹â€đŸ‘š

Tenkte det kunne vere aktuelt med ein slik trÄd. Vi er ikkje mange aktive pÄ RateBeer men vi reiser vel litt rundt om i det ganske land i ferien. Kanskje kan enkelte avtale eit treff? Kjekt Ä treffe pÄ nye Þlentusiaster? Om du ikkje har sosial angst er vel dette av interesse om tid og sted skulle passe?
Mine planer:
Trondheim - tirsdag 26.juni. Skal bevege meg rundt omkring i heile byen. Plasser vett du

BodÞ - fredag 29.juni. Ferge til Lofoten dagen derpÄ.

Kan godt tenkes at jeg kan mĂžte deg i BodĂž den 29/6 :slight_smile:

1 Like

Er det fortsatt aktivitet i bryggeriet pÄ KjerringÞy?

Skal du ikke til Halden??


og skal ikke du þstover og hente en rusten boks med brakkvann fra Aserbajdsjan, @cunningham!? :thinking::azerbaijan::crazy_face:

eller skal den doneres til nérmeste crap beer festival?
https://www.ratebeer.com/event/55379/

god damned

den bÞr jeg jaggu slÄ kloa i
har sikkert noe brakkvann fra nye flotte norske bryggerier du kan forgiftes med

Det nÊrmaste eg kjem Halden, blir ein dag pÄ campingplass i Arvika. KjÞrer direkte heim til Bryne etter det.
Men, who knows til hausten ein gong


See ya @bryne

Bryggeren har brukt Ä servere Þlet sitt pÄ den lokale kafeen Markens GrÞde sommerhalvÄret, ogsÄ i fjor. Kan hÞre med han hvis du er interessert Ä ta turen utover? Ølet er i og for seg ikke noen hÞydare.

Det er av interesse! Merkeleg lite aktivitet, sjÞlv pÄ Untappd. Tenkte det var gÄtt i grava. Ingenting er betre enn om det er Þl Ä smake, sjÞlv om det er middelmÄdig :slightly_smiling_face:

God tur til BodÞ i neste uke! Gulating i BodÞ er meget bra og bÞr besÞkes. Her kan du blant annet kjÞpe kortreistÞl fra Steigen - EngelÞya HÄndbryggeri. Hundholmen Äpner vanligvis kl.11.00. Hvis du godsnakker med innehaveren, som ofte er Ä finne i bryggeriet i andre etasje, kan du kanskje fÄ med deg noen av deres brygg. Uansett sÄ har de vanligvis tre-fire varianter nede i puben sammen med tappene fra Ringnes/Dahls.

Gleder meg! Gulating BodÞ holder av Þl frÄ EngelÞya. Og, Nilsas er alt i BodÞ og sonderer terrenget.

Er stort sett i Ryfylke, med noen smÄturer til Stavanger, fram til 30. juli. Alltid hyggelig Ä treffe ratebeerianere som er pÄ disse kanter.


og hvis noen skal i Ăžsterled er det bare Ă„ gi lyd fra seg
 (dvs. Baltikum/Helsinki) :finland::estonia::latvia::lithuania: :beers:

Ikkje i sommar, men skal til Helsinki pÄ kurs ei veke i november

Er forresten mer eller mindre i nabolaget ditt mot slutten av august - sÄ jeg kan ta med noe dovatn fra Þst hvis du er interessert


Du mÄ gjerne ta med bÄde do-, sÄpe-, sÞle- og gydevatn om du vil. SÄ lenge det er verdt ein smak. :stuck_out_tongue:
NÄr er du her, fÄ med deg BØ kanskje?