Treffes vi i sommer? 👨‍❤️‍💋‍👨

Tenkte det kunne vere aktuelt med ein slik tråd. Vi er ikkje mange aktive på RateBeer men vi reiser vel litt rundt om i det ganske land i ferien. Kanskje kan enkelte avtale eit treff? Kjekt å treffe på nye ølentusiaster? Om du ikkje har sosial angst er vel dette av interesse om tid og sted skulle passe?
Mine planer:
Trondheim - tirsdag 26.juni. Skal bevege meg rundt omkring i heile byen. Plasser vett du…
Bodø - fredag 29.juni. Ferge til Lofoten dagen derpå.

Kan godt tenkes at jeg kan møte deg i Bodø den 29/6 :slight_smile:

1 Like

Er det fortsatt aktivitet i bryggeriet på Kjerringøy?

Skal du ikke til Halden??

…og skal ikke du østover og hente en rusten boks med brakkvann fra Aserbajdsjan, @Cunningham!? :thinking::azerbaijan::crazy_face:
…eller skal den doneres til nærmeste crap beer festival?
https://www.ratebeer.com/event/55379/

god damned…
den bør jeg jaggu slå kloa i
har sikkert noe brakkvann fra nye flotte norske bryggerier du kan forgiftes med

Det nærmaste eg kjem Halden, blir ein dag på campingplass i Arvika. Kjører direkte heim til Bryne etter det.
Men, who knows til hausten ein gong…

See ya @Bryne

Bryggeren har brukt å servere ølet sitt på den lokale kafeen Markens Grøde sommerhalvåret, også i fjor. Kan høre med han hvis du er interessert å ta turen utover? Ølet er i og for seg ikke noen høydare.

Det er av interesse! Merkeleg lite aktivitet, sjølv på Untappd. Tenkte det var gått i grava. Ingenting er betre enn om det er øl å smake, sjølv om det er middelmådig :slightly_smiling_face:

God tur til Bodø i neste uke! Gulating i Bodø er meget bra og bør besøkes. Her kan du blant annet kjøpe kortreistøl fra Steigen - Engeløya Håndbryggeri. Hundholmen åpner vanligvis kl.11.00. Hvis du godsnakker med innehaveren, som ofte er å finne i bryggeriet i andre etasje, kan du kanskje få med deg noen av deres brygg. Uansett så har de vanligvis tre-fire varianter nede i puben sammen med tappene fra Ringnes/Dahls.

Gleder meg! Gulating Bodø holder av øl frå Engeløya. Og, Nilsas er alt i Bodø og sonderer terrenget.

Er stort sett i Ryfylke, med noen småturer til Stavanger, fram til 30. juli. Alltid hyggelig å treffe ratebeerianere som er på disse kanter.

…og hvis noen skal i østerled er det bare å gi lyd fra seg… (dvs. Baltikum/Helsinki) :finland::estonia::latvia::lithuania: :beers:

Ikkje i sommar, men skal til Helsinki på kurs ei veke i november

Er forresten mer eller mindre i nabolaget ditt mot slutten av august - så jeg kan ta med noe dovatn fra øst hvis du er interessert…

Du må gjerne ta med både do-, såpe-, søle- og gydevatn om du vil. Så lenge det er verdt ein smak. :stuck_out_tongue:
Når er du her, få med deg BØ kanskje?