WK pool/poule

Hah, Kane. Loser. Net Pannenkoek van Persie, allebei even miserabel

Mja, 5x scoren in 2 wedstrijden vind ik toch niet heel pannenkoekerig :thinking:

Lucky

Ach ja, we weten wie het zegt/roept/schreeuwt :stuck_out_tongue:

Ik begin al een beetje voetbal-moe te worden. Nog ff doorzetten, zometeen de kraker Saoedie Arabie vs Egypte.
Maar goed dat ik werk heb

1 Like

Ik mis tot nu toe alle spectaculaire wedstrijden.

Drebus United doet geen goede zaken vandaag.

Heel jammer van die gemiste kans van Iran in de 95e minuut trouwens.

Ik had ook echt alles fout vandaag.

Ik had precies dezelfde, 0000, net als mijn wachtwoord op ratebeer.com

wat een dag vandaag, maar ja, maandag he?

Ik sta niet meer onderaan… pas maar op heren, ik kom naar de top!

Wtf doet Duitsland?

Er wordt wel bruut hoog gescoord in dit pooltje. Met dezelfde hoeveelheid punten sta ik 1e in een pooltje met vrienden, en 7e in een pool met 32 collega’s. De chimp doet het nog niet eens heel slecht trouwens.

Positie 104 is best aardig idd.

Ik verwacht uiteindelijk onder Eddy te eindigen. Ik volg bijna alle wedstrijden, maar zodra het op voorspellen aankomt sla ik de plank toch vaak mis.

En ik moet stoppen men mijn positie posten, van 1ste naar 5de 6de, ik schaam me dood.

Haha. Het gaat erom dat je na de finale op plek 1 staat he :wink:

't is een raar WK met Spanje, Argentinie en Duitsland er zo snel al uit. Maakt het ook wel weer leuk eigenlijk. Ik had mijn geld ieg gezet op Frankrijk.

Ik word wel schijtziek van die aanstellerij van bepaalde NEYMAR crybabies. Het lijkt elk toernooi wel erger te worden met die flauwekul.

1 Like

Valt me op dat vrijwel alle Zuid-Amerikaanse landen vrij extreem zijn qua theatraal gedoe. Of mag je dat tegenwoordig niet meer zo zeggen?

@DutchDrebus Van mij mag je alles zeggen :slight_smile:

Iedere nieuwe brouwer zou moeten beginnen met een barrel aged Imperial Stout van 14 euro per 33cl fles.

:joy: