Antall land med over 💯 ratinger

Bare lurer. Kor mange land utanom Norge har du rated meir enn 100 øl fra?
Ikkje 100 norske ratinger? Javel, då er du ein av desse:
A) Du rater bare plasser
B) Du skygger unna norske øl (snobb…)
B) Du starta med ølrating rett før påske 2018
C) Tempoet er så kritisk lågt at det kvalifiserer til æresmedlemskapet i Fråhaldslaget :joy:

By the way, plass-rateren Bryne har 13 land

Har og 13 land utenom Norge.
Mangler 14 øl fra Litauen for nr 14

Har også 13 land utenom Norge -
…under streken ligger :netherlands::czech_republic: og :jp: (mangler hhv. 9,11 og 15)

Æsj
Jeg har bare 11 land (regner ikke med Norge) med over 100 ratinger
:face_with_raised_eyebrow:

men har 141 land totalt
:grinning:

12 land med over 100 ratinger (utenom Norge).

Ooooog vi har en foreløpig bunnplassering, @tfredvik med ynkelige 6!

Vel, det uansett over 600 øl bare på dei 6 landa. Not bad.

Oi bare 9 land utenom Norge, det overrasket litt faktisk. Har aldri fokusert noe særlig bevist på å rate fra noe bestemt land eller noe annet tema egentlig så jeg trodde det skulle være mer fordelt over hele fjøla.

Bare 6 her også.

Bare 9 her også.
Ser mer etter å finne nye land enn å greie 100 fra et land. 100 fra andre enn moderlandet og noen få flere er vanskelig å oppnå.

11 av 59 over 100. Har brydd meg lite om antal land og bryggeri i grunnen. Hadde eg fått ut litt backlog hadde også top 3 vore over 1500

Irland blei i helga mitt 14. land med 100 øl, utanom Norge. Litauen lurer rett bak med 95…

Rating or it didn’t happen.

2 Likes

Enig med tfredvik.
Du har ingen land med over 0 ratinger :smiley:

Har hemmelig brukar på Untappd…

Men 50% er alias, så kva vert reknestykket då? :stuck_out_tongue:

Jeg har 15 land med over 100 ratinger. England ligger øverst, deretter Norge, Danmark, USA, Sverige og Tyskland. Spania på 13, Wales er på 14 og Estland på 15 plass. Like under ligger Slovakia og Frankrike.

Deler gladelig tydeligvis så definitivt ikke på godene, og sniker meg temmelig ubemerket inn på en sisteplass sammen med godt under @tfredvik og @foffern med smått fullstendig patetiske 6 5! land over 100 ratinger.

Til gjengjeld utgjør disse landene + Norge hele 78 % av alle mine ratinger… :grimacing:

Jeg har 14 land + norge med over 100 ratinger.
Har 5 land + norge med over 1000 ratinger.

2 Likes