Nyheter 📰

Midtpunktet Bryggeri i Steinkjer.

Noen som har vært borti dette?
Ekte saker? Da må vi jo legge inn sakene

Ukjent for meg.

Fra Buvika Ølfestival august 2018

Midtpunktet bryggeri leker med våre smaksløker med brygg som:

Follaheia, Bohemian Lager 4,5%
Beistadfjord Wit, Hveteøl 4,5%
Bjørk, Pale Ale m/bjørkesevje 6%
Skjækra, IPA 7,4%

Så den jeg også
Har de fått være der så er de vel “lovlige”?

Apropos kraner: Dem blir det hele to dusin av bak bardisken. Det er overlegent flest i Larvik.

Flere av dem skal inneholde øl fra Bergsagels eget bryggeri, Sandar Haandverksbryggeri på Skolmar. Og så kommer tidligere Larvik Mikrobryggeri-sjef John Arne Ustad snart med sitt eget brygg fra Agnes Brygghus.

1 Like

Pizza og øl i Flekkefjord, overnatting i Larvik :smiling_imp:

2 Likes

Møter dere i Larvik

1 Like

Litt fra Kjetil sin Solo turne - i Kristiansand

2 Likes

Hjelper da lite når du refererer til sider man må ha abbomenemt for å se.

Har lytta meg gjennom debutalbumet til Phil Collins, men må bare konstatere: dette var soft, shait -pop m/synth… Håper øllet er betre!

Bilde og overskrift er nok.

Dette bør vere fast lesestoff for ølinteresserte, ikkje bare rogalendingar.

Lyst industriøl med det lille ekstra, tenker eg har eit større salgspotensiale framover. Gruser og mikrobryggerier på pris…

Var ikke overbegeistret jeg, selv om jeg ellers er glad i mango. Der er andre av Hansas Spesial butikkøl jeg heller kjøper (IPA, White IPA, Porter).

Men, vi to er gamle/halvgamle menn Sigmund! Unge menn, alle handverkarar som skal ha seg 12 pils etter jobb på fredag og dei fleste damer - det er målgruppa for makrobryggeria. I dette segmentet er det meir å hente ved å tilby nye, moderat spennande øl.

Unge Henrik synes det Mango greiene der var noe horribelt kunstig søl
De andre fra Hansa er faktisk ganske bra

Nå er vel også unge Henrik kjent for å like øl som smaker hestepiss … eventuelt med et snev av svett stallgutt

1 Like

stallkvinne…

1 Like