Raid over Rotterdam - pubcrawl

Jij reist via Breda en Dordrecht zeker? Dan kan ik je niet helpen en moet je in je eigen sop gaarkoken :stuck_out_tongue:

Ik zal het nog wel even opzoeken en een Metro stappenplan uitschrijven, het is niet heel ingewikkeld

Vanaf Rotterdam CS ga ik altijd naar metrohalte Wilhelminaplein en vanaf daar loop ik naar Kaapse.

  • Op Rotterdam CS is de metro aan de voorkant van het station (als je aankomt loop je richting Perron 1 om richting de hoofd hal te komen). Daar is een enorme rij checkout paaltjes en daarachter de toegang tot de metro (Check die grote gele M en kijk daar onder):

  • Daar beneden zoek je in de totale chaos naar Metrolijn D richting De Akkers en/of Metrolijn E richting Slinge. Beiden vertrekken van Perron 2.

  • Uitstappen bij Wilhelminaplein. Hier volg je de meute richting een bagageband (platte roltrap) en vervolgens een verticale roltrap om uit de grond te komen.

  • Vanaf daar is het nog een stukkie lopen, het waait daar knetter hard en het zal wel koud zijn dus trek een fijne jas aan zou ik zeggen. Hier volgt een plattegrondje, ik loop altijd langs het water voor een wijd uitzicht. Maar zelf Google gebruiken met deze bestemming is makkelijker wellicht: Link

6 Likes

Hahaha, geniaal!

Edit kijk hieronder

Oh kijk eens dat kan tegenwoordig ook zo: meld je hier aan voor de groepschat: https://chat.whatsapp.com/0fjeziplRmcBTxTyJbD7oM

Ik moet helaas afhaken. Gezondheidsproblemen bij mijn vrouw. Ze is net maandag thuisgekomen na een opname van twee weken en zaterdag komt te vroeg.

Balen Edo, heel veel sterkte voor jullie

Sterkte Edo!

Veel plezier met het Roffa-tickfestijn allemaal! Ik mag mezelf vermaken met slapeloze nachten en poepluiers :grimacing:

2 Likes

Sterkte en gefeliciteerd!

Many thanks @sjogro and @Maakun for the organization! Had a great day lads, thanks all and see you all next time!

1 Like

Dudes, thanks for coming, had a great time and good to see each other again! We’re still ticking in the Hague (at Murphy’s) but I’m glad the tour was a success. A cold success. I’ll look into the bills tomorrow but we should be fine.

1 Like

Dank Borrie, jammer dat je er niet bij was want jouw event was de inspiratie, maar gelukkig zijn er belangrijkere dingen in het leven. :wink: sterkte en genietze

2 Likes

En als je dan een keer weg mag ga je naar schreeuwende blanke mannen kijken? :stuck_out_tongue:

1 Like

Hadden ze echt deze bij Kaapse Maria? https://www.ratebeer.com/beer/kaapse-maria/477710/217118/

je hebt gelijk, het was de vermont versie

Zoooooooo vet, dit gaat me nog dagen op de been houden. Wapperende broekspijpen tijdens een concert is de shit.

Zeker, zo was het in Tilburg ook.