Hva i helvete er det som foregår på RateBeer? 🤬

Trur eg melder flytting til RateMyCrap :rofl::joy:

Dette er en del av “Make Ratebeer Great Again” de fucker opp det som fungerer fint og lar være å fixe det som ikke viker.
Og KS er da en trivelig kar selv om jeg ikke alltid lander på samme rating som ham.

Korleis legger eg til bilde nå?

Sender uansett ikkje «Mail» til det ubrukelige og treige photos@ratebeer.com

Får ikke ratet korrekt lenger, glideskalaen aksepterer ikke flavour bedre enn 6 eller appearance bedre enn 3. RateMyCrap indeed!

1 Like

Flere enn meg som tror at AB Inbev er den som er mest fornøyd med utviklingen etter at de spyttet inn penger her?
RB var relevant før, men nå…
For meg som har vært med en stund, så virker det som man forkaster alt som er møysommelig bygget opp over flere år, drevet frem av oss brukere, som har kommet med forslag til forbedringer og utvidelser.
I dag ser det ut som at det viktigste er å endre alt for endringens skyld, jeg tror det er en villet utvikling.
Det er mange grunner til å investere i en virksomhet, ikke alle blir gjort for å styrke denne.

6 Likes

Deconstructing Ratebeer, beer by beer, rating by rating…
Skal banne på han jævla psykopaten over dammen set og godtar seg over all driten han lagar til, han har jo klikka fullstendig. Gamle ubrukelige hundar brukar å få seg eit nakkeskot…

1 Like

Når du er inne på eit øl, dei 3 prikkane rett opp til høgre for bildet av ølet, der legg du til bilde.

1 Like

Det er e-Mail dritten som er ubrukeleg…

The master mind behind all evilness at RateBeer nowadays ??
image

1 Like

Prøve å bruke denne - https://www.ratebeer.com/upload/post.asp?m=1&Id=681517 - bare bytt ut IDen i linken med BeerIDen på ølen du skal legge inn bilde på…

1 Like

Begynner å bli lei alle misvisningene.

Når i HELV… skal disse udugelige Amerikanerene faktisk begynne å fixe det som ikke virker istedenfor å komme med alt mulig annet unyttig.

Idag tidlig la jeg inn full rating på de 18 ticksene jeg hadde.
Da jeg sjekket nå i kveld så var verken Ticks eller Rating tellinger på profilen oppdatert.
Den viser som dere ser fortsatt 18 og rating er ogås 18 for lavt.
bilde
Klikker jeg på ticks only får jeg selvsagt ingen som er riktig.
Jeg er fucking tired over at en ikke kan fixe det åpenbare og elementære først.

oppdateringen går nok bare ikke så fort du ønsker min gode utålmodige venn
:smiling_face_with_three_hearts:

Definer hva du regner som normal oppdatering da.
Jeg skrev den mer enn 12 timer etter at jeg hadde utført ratingen.
I mitt hode burde det i værste fall ikke ta mer enn et par minutter før dette er oppdatert.
Det synes mer og mer klart at der jobbes iherdig på andre siden av dammen for å fucke opp Ratebeer.

12 timer…herre…du har jo rukket en masse øl i mellom tiden
nyt heller godt øl og slapp av
tror det er en gang i døgnet eller noe
so what? ingen dør av det - og alt fikser seg

For oss som faktisk bruker verktøyet er dette en del som ikke skal oppdateres daglig og har heller aldri vært oppdatert daglig tidligere. dette har alltid vært oppdatert on the fly og bør fortsette med det.
Men igjen som jeg har sagt lenge de jobbes iherdig på andre siden av dammen med å fucke upp Ratbeer isteden for å fixe det som er bra.

Godt nytt år til deg.
Blir nok ikke noen mer bevegelse i mine tall etter nyttår.

Men, men… Mitt store lager av obskure norske ticks??? Må eg drikke alt aleine?:confounded:

Det dukker stadig opp artige ting her - både Hønefoss og Tromsø er langt nærmere Oslo S enn de var før:

1 Like

Ratebeer brings us together

Det set jo ein stakkars slave og skal godkjenne alt dette :stuck_out_tongue: