Hva i helvete er det som foregår på RateBeer? 🤬

Problemer med å logge på i dag. Ser ut til å komme inn på forumet, men for å rate blir jeg kastet ut etter kort tid inne. Andre?
Har egentlig observert en stund at jeg ofte må logge inn flere ganger før jeg er inne

Ser forresten at jeg kommer inn med Edge som jeg normalt ikke bruker. Det fungerer som en nødløsning

Ser ut som Edge gjorde trixed. Da jeg logget in mee Edge fikk jeg tilgang til ratingene mine igjen, men derimot fikk jeg ikke tilgang til forumet lenger. Da jeg så logget inn med Chrome igjen fikk jeg tilgang til begge deler.

Same her, får ikkje logge inn med verken Chrome på pc eller Opera på mobilen. På pc funkar forumet, men sjølv om eg er logga inn, så ser det fortsatt ut som eg ikkje er det øverst på linja. På telefonen har ikkje forumet virka på årevis, dei gidd tydeligvis ikkje gjere ein drit med det heller. Så useriøst som dette greiene har blitt, så har eg faen ikkje gidda å betale premium på mange år heller.

Ein til som hadde trøbbel for 3 dagar sidan:

Du må ha to vinduer oppe samtidig - ett bare for forumet, hvor du kommer inn uten videre, og ett for de andre funksjonene, hvor du kommer inn via Find Beer - beer search at ratebeer

1 Like

Ser ut til å fungere helt fint som normalt for meg i Crome etter at jeg gjorde som nevnt ovenfor en gang.

Nå datt jeg ut av edge også og fungerer fortsatt ikke med crome - kun forumet ser det ut som enn så lenge

Edge fungerer for meg, så lenge jeg går inn nevnte bakvei, og ikke bruker det vinduet til noe annet. Fikk til og med ratet et nesten udrikkelig øl i dag. Men det er klart, sånn som dette kan ikke RateBeer fortsette i lengden, hvis de overhodet vil ha noen brukere igjen.

Om jeg prøver lenken til Sigmund kommer jeg kun inn uten pålogging. Ved pålegging får jeg denne

Kommer kun inn på forum via crome fra PC, men nettversjon via mobil funker. Blir for tungvint for meg å skrive ratinger fra mobil, da kan jeg like gjerne bruke untappd og det er definitivt ikke aktuelt. Så da blir det morna ratebeer for min del enn så lenge. Bye bye!

Prøv å google “ratebeer advanced search” og logg inn gjennom linken du da får opp. Har gjort det i flere dager selv, det har funket. Men det er jo noe satans drit at slikt skal være nødvendig.

1 Like

Kommer inb av og til nå, men for et jævla styr da

Virker å være relatert til forum-pålogging på ett eller annet vis. Jeg har ikke hatt dette problemet før nå, og det var første gang innom forum på et par uker. Eneste grunnen til at jeg logget inn på forumet nå var for å se om jeg kunne finne noen måte å hjelpe en annen desperat bruker fra KRS som har samme problemet, så da ble jeg vel “smittet” jeg og.

Antar dere har sett forumposten fra joet tidligere i uka der han sier at problemet er kjent og adresseres?

1 Like

Mulig det har vært diskutert her før, men jeg husker det ikke. Hva fanden er dette?
image

Logg ut, og logg inn igjen. Da virker det.

1 Like

To siste dagene har innlogging ikke fungert for meg, men ser at noen har ratet i mellomtiden. Har forsøkt de kjente triksene som å logge ut og inn igjen, samt bruke en tilfeldig øl som aksesspunkt. Kommer av og til inn på egen profil, men er ute igjen straks jeg søker opp et nytt øl eller forsøker å rate. Noen tips?

Innlogging for meg var død i går - men OK i dag. Appen virket i går.

Eg var kasta ut i dag, måtte logge på fleire gonger før eg var inne igjen.

Har slitt i 2 dager og ennå ikke kommet inn.
prøvd de fleste trix i boka uten hell.
Ser ut som eneste som virker er forumet.

Er fortsatt innlogga frå Polen, har ikkje hatt problem