Nyheter 📰

Var Anders Christensen pÄ Haugesund Þlfestival?

1 Like

Middels hĂžg kar med skjegg og sixpence. Ivrig fotograf. Snakka litt om bloggen hans, som eg les gjevnlig.

1 Like

AltsÄ deg


1 Like

Svarte litt vel kjapt her tidlegare. Stalker jevnlig to opplyste karer med utvida interesse for þl. Surra litt saman i farten


Det er han - sÄvidt. https://www.ratebeer.com/user/22643/

Melding pÄ Facebook fra Bris:
Bris Ăžlutsalg vil vĂŠre stengt idag og imorgen grunnet flytting til et nytt lokale. Det nye lokalet vil vĂŠre i RĂ„dhusgaten ved siden av Narvesen.
Er det noe du lurer pÄ eller trenger til en sammenkomst eller et selskap sÄ ta kontakt pÄ mobil nr 94432629.
Vi vil holde dere oppdatert under prossesen.
Mvh Bris Ăžlutsalg

Rygr har og planer om Ä tilby Þl frÄ O.F.Hald i Bergen! Kortare veg for meg til Øksnavad i Klepp enn LaksevÄg i Bergen :hugs:

http://olportalen.no/2018/11/01/arets-olhund-2018-er-karet/

BÞr vel ogsÄ nevne denne. Vi som har hengt med en stund vet at disse to har stÄtt pÄ og brent for dette.

Gratulerer sÄ meget.

2 Likes

Henning Thoresen forbigÄtt, i Är igjen?

1 Like

Skyldes nok kanskje at han ikke var nominert for Ä gi noen andre en mulighet Ä fÄ prisen.

PĂ„ vei fra foredragsoppdrag i Karasjok benyttet jeg anledningen til Ă„ besĂžke Juga Mikrobryggeri i Lakselv. Alle papirene er i orden etter lang tids byrĂ„krati, og bryggeren regnet med Ă„ ha enkelte sorter for salg ganske snart. Fikk smake en brown ale og en sterk IPA som blir de fĂžrste kommersielle Juga bryggene. Bryggeren satser sterkt pĂ„ lokale rĂ„varer sĂ„ langt det er mulig, blant annet nylig hĂžstet flere tonn byggkorn (ja, det er mulig ogsĂ„ i Finnmark), chaga, torv og bark til rĂžyking. Dermed er ogsĂ„ Finnmark inne pĂ„ det norske bryggerikartet. Juga skal forĂžvrig til GrĂŒne Woche i Berlin i januar til neste Ă„r. Har lagt inn noen kommentarer under plasser. SmaksprĂžvene virker svĂŠrt lovende. I fĂžrste omgang vil Juga ha ut sine Ăžl til det regionale markedet, det vil si Lakselv, Hammerfest, HonningsvĂ„g og Alta, men hĂ„per Ă„ ha brygg pĂ„ Ølhallen i TromsĂž med det fĂžrste. :point_up_2:

5 Likes

Brix Brygghus pĂ„ Bryne Ă„pner 30.november. Eg klorer pĂ„ dĂžra da😬

1 Like

Det er bare Ä pÞse pÄ med flere Brewdog og Mikkeller puber :confounded:

Ohhh, mykje Ä henge med pÄ for tida :grin: Det fÞrste Þllet har eg alt prÞvd, lovende start! Say no more

Og, pÄ Sandnes blir det og brygga Þl for tida, i liten skala og ingen enkel sak Ä besÞke; du mÄ bestille bord og eksklusiv mat for Ä fÄ innpass


Korleis i alle daga kan det vere marked for sÄ masse?

Rangler gjennom lista pĂ„ Brix i dette Ăžyeblikk😬

1 Like

og nÄr er det vi fÄr se ratinger fra denne tavla ?

2 Likes

Det har eg ikkje tid til! Snart 12 000 i backlogđŸ˜±
Her er det fokus pÄ plass rating, og bare det. Eit sÊrt valg eg tok nÄr eg i si tid blei aktiv pÄ RateBeer i 2009