Nyheter 📰

Ufattelig mange drikkfeldige individer pÄ Nord JÊren.
:joy:

Eg er no ein av dei​:grimacing: Tok 1-8 aleine​:tada::tada::tada:

1 Like

bilde

2 Likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Etter Ä ha brukt store deler av lÞrdagen til Ä leite etter balltreet mitt, mÄ eg nok konstatere at det er borte vekk. Synd, det var av ypperste kvalitet og innkjÞpt i San Francisco i 2016. Affeksjonsverdien er uvurderlig :disappointed_relieved:
image


Har du sjekket politiets hittegods, vet de var ute og lette ogsÄ.

1 Like

Balls to the wall man

Litt status pÄ nye bryggerier i Rogaland som eg har vore i kontakt med (utan Ä fÄtt smakt Þl
) og konkludert med at eit besÞk kan vente litt:
Kormt Brygghus i Skudeneshavn har pr dags dato ingen eigne Þl frÄ fat i puben/kafeen. Dei har hatt problem med kvaliteten, har fÄtt ordna det, men sesong stenger etter jul pga ombygging. I ordinÊr drift med eigne Þl til vÄren?

FjÞset Bryggeri pÄ Sporaland (Noredalen utanfor Sandnes) er eit selskapslokale der ein mÄ leige lokale til f.eks bryllup eller fest. Fullt kjÞr ut Äret og brygginga er i dvale pga planer om Ä lage nytt bryggerom pÄ nyÄret. Øl klar til pÄske?

Villa Skeiane i Sandnes er og bare Ă„pent for fĂžrehandsbestilling. Her er lokal gourmetmat i fokus, men kokk Charles Tjessem brygger og Ăžl som blir servert gjestene. Er absolutt ikkje ein pub! Er Ă„pen for lĂžrdagsbrunch i partalsveker
 Eg prĂžvde Ă„ bestille bord for to men det var ikkje ledig fĂžr ut i februar.

Nedstrand Bryggeri har eg ikkje vore i kontakt med, men det er lite nytt pÄ fjasboksida. Neppe klar med Þl med det fÞrste her heller


Lett skal det ikkje vere!

1 Like

Fin informasjon, slik ser vi gjerne mer av

Eg fÄr vist bare holde meg heime heile jula :unamused: Lite Ä hente her lokalt for tida.

Lilland bryggerihotell pĂ„ Tau er for tida heilt utsolgt for eigenproduserte Ăžl. Det at nettsida deira viser to ulike Ăžl tilgjengelig frĂ„ eige Ăžlutsalg, stemmer ikkje. Lite redigering her altsĂ„. Bryggeriet har for liten kapasitet og har inngĂ„tt ein avtale der Lilland sin brygger skal brygge stĂžrre batcher pĂ„ Salikatt i Stavanger. PĂ„ Tau er det to Ăžl som blir klar rett over nyttĂ„r: Winter Ale og IPA/Blonde Ale. Alt Ăžl som blir brygga pĂ„ hotellet er svĂŠrt “limited edition” Hotell direktĂžren Ăžnsker velkommen til bryggeriomvisning og smaking! Noko for RateBeer Rogaland?

Nytt bryggeri i Sogn & Fjordane


:sunglasses:

1 Like

Kva tid :blue_car: vi? :thinking:

:hourglass: will sjÄvv

FÄr ikkje lest. Oppe og gÄr eller i oppstart?
KandÞl pÄ SÞlvane Gard i Kandal er pÄ veg ogsÄ, men ikkje sett meir info om det

Oppstart. Regner med Ä fÄ Þl derfra i januar

1 Like

Om det ikkje er tid / mulighet til Ä stikke innom bryggeriet for Ä fÄ tak i, sÄ reknar eg med at dei gjerne kjem til Ä ha Þlet tilgjengelig pÄ lokalmatbutikken / Bakar Jon i Byrkjelo sentrum i alle fall

Jada, i Byrkjelo er eg innom bÄde tett og ofte
:exploding_head:

Sikkert oftare enn Ä ta avstikkaren vest om vatnet ein har pÄ venstre side av vegen mellom Bergheim og Byrkjelo pÄ veg nordover :joy::sunglasses:

3 BrÞr pÄ Voss er Äpnet igjen.
Samme adresse, fikk ikke sjekket Ăžlutvalget
Ser ogsÄ ut som Voss Bryggeri er med pÄ dette, siterer fra FB sida:
Voss Bryggeri er stolte over Ă„ vĂŠre en del av Tre BrĂžr pĂ„ Voss. Dette var en mulighet vi ikke kunne si nei til. I dette flotte huset midt pĂ„ Vangen skal vi tilby herlig sider frĂ„ Hardanger og digg hĂ„ndverksĂžl, fortrinnsvis frĂ„ Vestlandet. Men vi mĂ„ jo snike inn gode ting fra vĂ„re venner ellers i bransjen. Akkurat nĂ„ har vi fĂ„tt inn eksklusive saker fra Lindheim Ølkompaniog GrĂŒnerlĂžkka Brygghus. Snart kommer det godsaker fra Drammen og Canada😁 Vi ses pĂ„ Tre BrĂžr!

2 Likes

Voss fortjener ein plass som dette!