Sider 🍏

For stive priser for meg, men kanskje ikke for andre? Tror jeg organiserer min egen cidersmaking.

Ser den, 19 sideri i Hardanger og besĂžk til 2-3 koster glatt 1500💾 Sigmund, du mĂ„ finne ein ensom, kristen avholdsvenn som har lappen!

1 Like

Har tenkt litt pÄ ein slik tur i august nÄr det er ferie, eventuelt ei helg tidligare. Vert vel sikkert ikkje noke nytt der for min del no, men vert nok kjekt likevel. I utgangspunktet dyrt nÄr ein er 2. Men berre hotellrom for 2 pÄ Utne hotell er passelig dyrt Äleine.

Ja det Utne hotellet var skamdyrt.

Noen av mine “cider”-ratinger har blitt slettet, inkludert Berentsens, og det er greit, for dette var tvilsomt sukkervann. Men nĂ„ stĂ„r det:
“Tried This Beer?
Let the world know what you think. Be the first to rate and review!” Og det er huket av for “Verified”.

Det mĂ„ for f
 vĂŠre mulig Ă„ fĂ„ skrevet “UNRATEABLE” med store bokstaver over “cider”-navnet, i stedet for Ă„ lokke stadig nye ratere til Ă„ kjĂžpe svineriet, for sĂ„ Ă„ bli skuffet nĂ„r de finner ut at det ikke er rateable likevel? Hvis dette krever tiltak fra sjefsadmin i USA, sĂ„ fĂ„r Storebror ta det opp i den retning. SĂ„nn som nĂ„ kan vi ikke ha det.

2 Likes

NÄr eg som mini admin klikker pÄ dette sÞlet, er det haket av som «unrateable» men det er det ingen andre som ser! Burde absolutt vore markert tydeleg at dette ikkje ratebart. Det viser ikkje i dag:

Ikkje ei god nok lÞysing, men eg har lyst denne «sideren» i bann pÄ denne mÄten:

2 Likes

Good work mini :slight_smile:

Men dei ratingane som allereide ligg der nÄr noke vert gjort ikkje ratebart, skal no verte liggande, ikkje slettast slik junior no har gjort. NÄ er det pÄ tide med ein salig omgang juling.

Om det for eksempel ein gang vert ratebart igjen, sÄ er ratingane fortsatt vekk


2 Likes

TĂ„ler juling
2 av 3 admin syntes det var greiest Ă„ slette alt samme
Sistemann ble faktisk ikke spurt. SĂ„ han er uskyldig
Han har sÄ sÊre nettvaner at kommunikasjon er vanskelig som gruppe
Men de blir aldri ratebare :slight_smile:
Da mÄ den jo endres sÄ mye at det er ny oppfÞring

3 Likes

StĂžtter KS der, vi har sett fĂžr at der blir endret tilbake og som sagt da er allerede reatingen slettet.
Skikkelig rapp over fingrene pÄ mini.

Rune/Finn hÄper dere stÄr klar med spanskrÞret nÄr han annkommer TromsÞ.

Mini-admin har ikkje slettet ein einaste «cider». Og, drikke som i dag er unrateable vil aldri bli ratebart. Med den logikken mÄ vi tillate rating av Hard Seltzer i tilfelle det ein gong skulle bli ratebart :thinking: Ser ikkje problemet med Ä slette dritten. Den som i nÊr framtid tillater rating av slikt, skal fÄ smake mitt heimelaga spanskrÞyr med knaster og mothaker, ikkje over men inn i kaviarkrysset :smiling_imp:

2 Likes

Og mÄ bÄde gud og alle hans avarter forby at den slags styggedom blir ratebart! Makan til unÞdvendig sÞl skal det godt gjÞres Ä tenke opp


2 Likes

Vi skal i alle fall sĂžrge for Ă„ tĂžmme bilen fĂžr han dra fra byen. :smile_cat:

Sikkert like greitt, Nilsas er skeptisk til det meste av norsk Ăžl :joy:

SĂ„ lenge du ikke kommer hjem igjen med Mack Ăžl er det stort sett greit nok

Mini er uskyldig
JEG har slettet jĂŠvelskapen

1 Like

Er helt enig i Ä sette dritten som unratebel, men slik som RB vingler sÄ burde ratinger lag igjen. Vi har sett fÞr at ting pendler mellom unratable og tilbake og i de tilfellene sÄ er gamle ratinger borte.
RB Burde heller latt vĂŠre Ă„ liste ratinger som ligger mot det som er satt som unratabel fremfor Ă„ slette
SĂ„pekokerene i USA har fortsatt ikke greit Ă„ fĂ„ enkle tall i presentasjoner til Ă„ telle riktig sĂ„ noe tillit der finnes ikke lenger. “FAKE NEWS”.

Her mÄ klare fakta pÄ bordet: eg har aldri sett at «unrateable» plutseleg har blitt ratebart eller vinglet fram og tilbake :thinking: MÄ vi fÄ skeptiker Gunnar Tjomlid til Ä sjÄ pÄ saken? Eg trur vi snakker om ein vegs «vingling», altsÄ at drikke blir endra til «unrateable

2 Likes

Kan ikkje lese meir enn det du ser om du ikkje har abonnement.

I Ølkjelleren har jeg to flasker av Mack Mikrobryggeriet Killer Ale, en til deg og en til Bryne? Sigmund fant den alt for sÞt, Finn skrev at den var neste kvalmende og Nordcore likte ikke den sukkersÞte smaken, blant annet. Noe annet; Siden dette er en sider trÄd, hadde jeg tenkt Ä smake min fÞrste Hardangersider. Hvor bÞr jeg starte, noen anbefalinger?