Slowchatje deel 1

hahahahah Sorry Ome Benzai

En Zlotta bedankt, het is idd black C… typos, zucht. En ja die purple, geen idee als ik de notites van me lees zie ik geen enkel bier erin terug,…

Paars bier, roze schuimkraag. Aroma is fruit, vlierbloesem, kers, aardbei, framboos, rood fruit. Smaak beetje moutig, zelfde fruit maar veel minder en wat stoffig van smaak…

Dus kom maar op…

Ik krab de korsten nog maar eens van mijn gezicht dan.

Dat lijkt op De Molen Purple Rain.

Is er een manier om op het huidige Ratebeer te zoeken op een streepjescode? Volgens mij was dit een functie van de oude Android app, maar ik kan er nu niks over vinden.

Heb zelf een iPhone.

Ik wil eigenlijk als ik in de winkel sta ff een barcode kunnen scannen en dat ik dan afhankelijk van of ik het bier wel of niet heb gehad een vinkje of een kruisje te zien krijg. Lijkt me, als je verstand van zaken hebt, super makkelijk te maken, maar ik betwijfel dus of zoiets bestaat.

Iemand enig idee?

Jazeker, dat kan heel makkelijk met een iPhone scanner-app genaamd Untappd. Je moet wel eerst even de bieren aanklikken die je al gehad hebt op Ratebeer. Succes!

1 Like

Zo hopeloos ben ik nou ook weer niet. Alhoewel…

Bij mij (wel android idd) werkt de RB scanner nog prima…

In de officiele ratebeer app van de iphone werkt het scannen van de streepjescode ook prima.

Echt hilarisch dit

1 Like

Ik zag dit niet in de omschrijving staan. Dan download ik die app toch maar ff.

Edit: na 1 minuut gebruik al de eerste crash :’) Maar het barcode scannen werkt iig.

Voor wie van plastic bekers houden, Pint Winterbierfestival moet er aan geloven van de gemeente Gouda.
Allen alvast een fijn 2018

Wie is overigens van plan hier heen te gaan ?

Ik zal er wederom niet bij zijn helaas. Ditmaal vanwege naderend einde der zwangerschap van de wederhelft.

Haha, heerlijk deze, vooral zijn commentaren!
https://www.ratebeer.com/user/513938/

haha ok was een leuk stukjes tekst opzich :stuck_out_tongue: hij heeft een punt :thinking:

https://www.tubantia.nl/twenterand/deze-vriezenvener-proefde-meer-dan-1600-unieke-bieren~a48195e2/

Deze man! Bel de verslavingszorg ofzo. (Via Bierkoning gespot op Facebook).

ja en hij drinkt wel hele glazen, dit in tegenstelling tot het ratebeer tick tuig :wink:

Is toch leuk dat het een beetje in de aandacht komt, alleen vind het weer zo knullig geschreven…

Tja, het is het plaatselijke sufferdje he. De journalistiek is al niet meer wat het geweest is, maar bij de plaatselijke sufferdjes zitten natuurlijk niet de beste journalisten :wink:

Bieren die wel €5.- kosten. Ongehoord.

1 Like