Slowchatje deel 1

Haha, ik kan niet eens stemmen op deze onzin.

Ongelooflijk. Er zijn nog zo veel bestaande problemen en dan wordt er energie gestoken in het creëren van een nieuwe. Wie verzint dit.

Stuitend inderdaad. Gelukkig is er een overweldigende meerderheid tegen.

https://www.ratebeer.com/beer/7-island-sknipa-bare-handed-whiskey-barrel-aged-imperial-stout/574364/

Griekenland heeft een top50 bier in wording! Hmmm…

image

Was ik maar zo onschuldig en naïef als deze man.

Dit gaat over het bierfestival in Den Bosch zeker, dat na 10 min ‘uitverkocht’ was voor brouwers? Ik zag een zelfde naieve reactie van “Tamara” van het festival.

Ben het met je eens ja. Ik vind het ook geen slimme manier van een festival organiseren. Het is mss wel eerlijk, maar je weet amper wat je in huis haalt.

De Nomada Papaya Rye van 2018. Het zijn ook altijd die corrupte Zuid-Europese lanterfanters die de boel weer moeten verstieren voor anderen. De hele dag in de zon liggen en siesta houden, maar dan opeens niet te beroerd het lokale bier van hun buurman een 5 te geven.

1 Like

En ze pakken onze banen af!

https://www.ratebeer.com/brewers/7-seven-island-brewery/31096/

Alle bieren van deze brouwerij zijn blijkbaar wereldklasse…

Lees en leer boys: https://www.ad.nl/koken-en-eten/wat-bier-en-pils-is-toch-wel-iets-anders~abfabc28/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_app

Als iemand het echt beste bier vindt dat zij ooit hebben gehad waarom niet? Tja ik geef zelf knettergekke scores om de haverklap.

Zythos doet dit al jaren, geen probleem als jij publiek gewoon bier wil naar binnen werken & zoveel maakt het niet uit. Met genoeg brouwers zullen er wel een paar deftige tussen zitten.

Ik loop momenteel 1 op 1, 24 januari en ik sta op 24 ratings. Koning benzai lijkt met 72 ratings tot nu toe dan toch echt te gaan minderen. Want onze Haagse vrienden staan vrolijk in de top25 :stuck_out_tongue:

Kermis niet :wink: (tot hij z’n backlog invoert dan). Ben wel benieuwd naar de ratings van Potje met de backlog van Gouda erbij…

Misschien heeft het er mee te maken dat hij van Ome Joris een tray Stone IPA heeft gehad/gekocht. Ohja en iets met een baby.

2 trays

1 Like

Zeg maar +35. Hopelijk van het weekend. Of misschien wacht ik tot 1 februari, sta ik misschien weer een halfuur in de top 10 raters of the month

Blijkbaar ja, want ze staan op 1 als beste nieuwe brouwer van 2017. Hebben die Kostas, Konstantinos, Apostolis en andere fetasnorren Ratebeer toch maar mooi in het ootje genomen door het bier van buurman Stelios annex olijfkweker annex geitenboer annex notoire belastingontduiker zulke onrealistisch hoge ratings te geven. Want je gaat toch niet geloven dat die Grieken in staat zijn én een matige mixed grill te maken én heel goed bier te brouwen.

2 Likes

Ugh en ook allemaal accounts met 10/15 ratings die enorm hoge scores geven aan deze brouwerij. Heel irritant.

Ze doen hun best maar, die Grieken. Die prijzen interesseren me überhaupt niet. Ik vertrouw niet eens altijd m’n eigen oordeel