Slowchatje deel 1

Ik kijk altijd even wie er in Nederland wint (pas vanaf 30 januari te zien geloof ik), maar verder hecht ik er ook geen waarde aan. Te makkelijk te manipuleren blijkbaar.

Alle resultaten zijn vanaf de eerste dag al te zien volgens mij, misschien een bug? :joy:

Met elf ratings kun je dus al een prijs winnen, heel bizar. Niet dat het bier niet top was, maar dit lijkt me niet echt veelzeggend. Edit: Ik zie net dat de ratings van Koelschtrinker (3.0) en yespr (3.7) bij de gewone DBBA staan, alhoewel ze ook de Alvinne edition hadden geproefd (hetzelfde zou denk ik ook gelden voor de rating van vincentvega72 - 4.8). Misschien dat de uitkomst een andere zou zijn geweest hadden die twee hun ratings maar onder de juiste entry geplaatst.

Op het algemene forum heb ik ook nog niets kunnen lezen over de resultaten, het lijkt erop dat er weinig aandacht voor is dit jaar? Of heb ik iets gemist?

Het is wat mij betreft ook weer veel te kort dag geweest met die RB best. Ik heb de GP nog om specifieke stats gevraagd met dat Uiltje bier vs Kees BA fudge, maar nooit antwoord gekregen.

Waar vind je due stats ĂŒberhaupt? Ik hang hier al een paar jaar rond, maar kan nog vaak mijn weg niet vinden door het oerwoud aan menu’s, stijlen en de gebrekkige weergave op een telefoon.

Als je wilt weten waar je stats vindt dan kan ik je doorgaand wel helpen. Die stats is even zoeken en wennen in het begin maar dat had zelfs ik snel genoeg door. Hoe dit forum werkt echter, nee daar ben ik nog niet achter.

Er staat een dikke banner midden op de homepage :smile: Toch niet heel lastig te missen.

Die man haat bier, ooit eens naast gezeten aan een tafel en hij vond alles kut en keek de hele avond boos. Net alsof bier proeven een straf is ofzo.

Ah, op die homepage kom ik nooit (stomme pagina met veel te grote foto). Ik ga altijd direct naar my account of forum. Maar die homepage heeft dus toch ‘nut’.

Is het dat niet dan?!?

1 Like

Ik ga niet liegen. Heb een snippet gezien van het admin forum. Zijn er enigszins serieuze alternatieven voor Ratebeer? Joet is in over his head. Het is een minderheidsbelang dat ZX Ventures heeft, maar wat ik heb gezien geeft wel aan dat zij de touwtjes in handen hebben en dat ze toch een behoorlijk aantal stappen af staan van wat de community het liefst wil. Fuck. Joet dat er vermeld dat er bepaalde veranderingen aankomen waar hij eigenlijk op tegen is. Lelijke dingen. Jammer.

Leugens en speculatief! :upside_down_face:

pics or it didn’t happen

Untappd to keep score of what you had
Excel voor je ratings
FB

Dus die poll over de search engine was niet om de mening van gebruikers te peilen, maar om zijn minions te overtuigen?

Volgens mij heeft hij flink wat te stellen met die minions ja. En ondertussen is er al weken, bijna maanden geen progressie met die app. Hoe moeilijk kan het zijn?

Die app kan mij persoonlijk gestolen worden, tenzij deze uiteindelijk zo goed wordt dat het eventuele tekortkomingen van de website compenseert. Maar ik denk niet dat het zo zal gaan werken.

Gister discussietje met Benzai over gehad: Ik ben heel benieuwd hoe groot de minority share precies is. Want ik heb nu sterk het gevoel dat Joe zelf niet de touwtjes helemaal in handen heeft en ik zou gevoelsmatig zeggen dat hij met het grootste deel van het bedrijf automatisch ook de grootste stem heeft in eventuele beslissingen.

Hieronder nog een screenshot van de resultaten van Joet’s poll over de zoekfunctie, ik zie dat die thread inmiddels is verdwenen. https://community.ratebeer.com/t/all-users-please-vote-search-function-change-proposal/2974/6

Bier proeven is gewoon werk :wink:

1 Like

Tja, joe kan wel de meeste aandelen hebben, maar ZX heeft geld en personeel
 Ik denk dat dat laatste ke meer macht geeft. Wellicht dat joe de ‘samenwerking’ kan saboteren, maar dat levert natuurlijk ook niets op.

Dat dacht ik dus ook idd

Ik wil een oude wijsheid nog wel een keer herhalen: wie betaalt, bepaalt :stuck_out_tongue: